It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Sunday, January 22, 2012

die dan aku


cite antara aku n die....

hurmmm ntah la nk ckp salah x ckp pun salah....
asal built relationship je ade je prob................
hurmmm perlukah aku terus bersabar ngn semua yg berlaku ni..... hummmmmm

hahahaha lawaknya cukup 3 bulan da bercinta.. mcmx hal berlaku wei....
hiewwwwwwwh da la tu bercinta ngn junior aku lak tu...adeiiiiii dulu komaen lagik ckp x kan bercinta ngn junior skg padan muka aku....hahhaha jatuh cinta ngn junior....aska melayu lak tu...adeiiii apa la naseb aku ni....smua ni jodoh ok...so jgn la byk sgt merungut leh x....
apa pun hati mmg syg sgt kat die...smg Allah berikan aku kebahagian itu.... smg hub kami diberikan restu ilahi....


it story between me capt fatima n capt akram......

No comments:

Post a Comment