It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Tuesday, November 1, 2011

dua bulan tanpa cinta


alhamdulillah...aku masih berdiri di bumi Allah ini dgn melemparkan sejuta kemanisan dlm senyuman.... sesungguhnya ujian Allah ini sgt menginsafi diri ini.... memberi ruang ku kenali diri n membetulkan smuanya.... aku bersyukur kerana aku masih ade org yg syg n ade org yg disygi... mgkin ini la kemanisan sebenar dlm kehidupan...redha n teruskan bertakwa kepadanya... hny Dia tahu apa yg terbaek tok stp insan di dunia ni. Ya Allah kau berikan aku ketenagan dlm melakukan smua pekerjaan aku...

1.11.11!!! bekerja dlm tenang walaupun berada dlm situasi kerja yg sgt kusut n serabut...smuanya kelam kabut...tp masih ade sinar senyuman tok harungi smua yg berlaku.... walau ia amat sukar tp ia byk memberi aku ruang mempelajari sesuatu yg baru...


No comments:

Post a Comment