It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Wednesday, November 2, 2011

mengapa sukar mengaku cinta padahal ia ada!!!

adei!!! bile dgr lagu ni mlm td...hatiku terdetik...ia mmg betul pun... cinta ituu terlalu rumit & sukar di gambarkan.... hurmmm dlm perjalanan cinta aku lak sangat sukar...kebahagian yg dikecapi hny tok sementara saja...hati mmg terluka tp sudah suratanku begitu..... aku redha ngn ketentuan itu... bila dipikirkan kembali apa jua yg terjadi mematangkan pemikiran n cara hidup ku...mmg sukar menerima ketentuan itu pada mulanya tp akhirnya aku berjaya mengatasi smua yang berlaku itu.. hanya Allah je yang tahu betapa diri ini derita n terluka.... aku amat berterima kasih padaNya Ya Allah!!!

tuhan berikan aku sedikit lagik waktu tok mengecapi bahagianya cinta itu!!!


No comments:

Post a Comment