It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Friday, August 12, 2011

ditelan mati mak diluah mati kutu..hahha

hurmm ntahla aku pun x taw nk kate adakah ini takdirku atau aku sengaja yg masuk gaung sendiri... da cube tok tidak join de gp tp terjatuh gaung gak....aduiyaaaaaaaai...smua yg aku suka mesti hak org..... tp nak wat cmner merekax ni jer yg amat memahami diriku ini....hurmmm cube utk tidak merosakkan hub org spt org rosakkan hub aku dulu tp x leh gak.... hurmm

suami org

tunang org

kekasih org

apsal x de yg bujang ni..... aku x pena nk rosakkan keharmonian org tp berikanla aku sedikit kebahagian berteman....adui

kiri kanan tgk skot da beranak pinak aku pakwe pun x jumpe lagik...umur bukan muda lagik..makin hari makin meningkat...aduiiyai tolong laaaa...ape nk bikin ni.... xkan nk membujang hingga ke hujung nyawaku....

hurmmmmmmmmmmmmmmm...runsing n gelisaaaaaaaaaah..aku masih sendiri....

No comments:

Post a Comment