It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Wednesday, August 10, 2011

kecewa...........


dugaan Demi DugaaN.......


BermuLa ngn MamaKu sakIt.... pastU penceraIan aku.... PastU keGilaan Ayahku pulak....adui akU mcm da x SanggUp hadaPi semua Ini....

Ya Allah kau kuaTkanlaH hati Ku iNi....

sakIt pedIh kecewa SengsaRa....

harini Da 11 raMadHan...x lama lagIk nak Gaye hatI ini Sgt Kuat tOK BaLik beraya Bersama Keluarga TetapI MIndaKu x benarKan akU kembalI ke teratak Bonda....
maafKan anaKmu wahai bondaKU.... akU x mamPu toK melIhat n MendengaR smua iNi...... apa Yg patut aKu lakUkan....
adaKah akU di Gelar anaK deRhaka...Ya Allah kau amPUnilah hambamu ini...sesungguhnya aku amat menyayangi diri mereKa...

bermula sebagai sebuah keluarga YG amaT bahaGia....tanPa segan Silu menayaNg keluargaKu ke seluruh dunia....kini smuaNya hancUr berKecai....menjadI poraK peranda.... akUpula membawa diri dengan sejuta KekecewaaN...melarikan diri dr segala masalaH....

Ya Allah berikanlah kpdku semula sebuah keluarga yg bahagia...andai aku ditakdirkan tnpa seorg suami jgn la kau amek mama n ayahku.... aku mahukan mereka yg dahulu......

sunyinya hidupku sekarang...aku seperti hilang tempat bergantung, bermanja n mencurahkan segalanya...
sedih, gembira, kecewa, bahagia, semuanya aku tanggung sendiri...org laen tidak akan mengerti hidupku yg berlikux ini...

aku memaksa diriku utk senyum agar tidak terpancar sejuta kekecewaan dlm hidupku....Ya Allah aku redha ngn Ujianmu.... tp berikan la kebahagian itu menjadi milik aku....aku xperlukan wang berjuta tp aku mahukan mama n ayahku semula....

oooOooOoOO kosongnya hidup ini...hany diriMU saja YA ALLAh yg sudi bersamaku siang malan suka duka.........

KaSihaNilah DirIKU YA ALLAH....hany itu ku mahu dlm meniti kehidupanku yg x pasti sampai bila....andai esok aku tiada aku x pena menyesal tp aku akan sentiasa dlm keadaan kecewa....

hati ini amat merindui belaian itu................

mama ayah n dia( x mgkin akan ku ulang semula)

~~~ima~~~

No comments:

Post a Comment