It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Wednesday, August 10, 2011

starting write blog again....hurmm da lama tinggalkan blog aku ni....hahha....

new life at kuching...............

Sunyi n sepi kini aku sendiri tanpa teman tanpa keluarga....
apakan daya aku hnya mampu utk merancang hny Dia yg menentukan segalanya...hati ini seringkali hiba n kosong....... aku x taw ape harus aku lakukan utk memenuhkannya...adui acapkali aku lakukan kesilapan demi kesilapan hny ingin memenuhi kekosongan itu.... ya Allah berikan aku kekuata agar aku sentiasa tabah akan dugaaan mu itu...


hati ini seringkali ingat kepada si dia yg telah menghancurkan hidupku...... aduiyai... da berusaha melupakan dia tp seringkali die hadir dlm ingatan n minda ku.... aku seringkali tertanya kenapa die yg masih ada di hatiku...sedangkan ramai yg masih sudi meghulurkan sejuta kegembiraan kepadaku....iskhhhhhhhhhhhhh....

smg hari ini memberi sinar bahagia kpd ku sehingga ke akhir nafasku....

No comments:

Post a Comment