It Me...jUst Me...and Only me.......mawaR terPinggir....

CaptaIn Nor FatimaH zahRa HasSan

Sunday, August 14, 2011

PEMBERIAN TUHAN PLG INDAH DI BULAN RAMADHAN....

aku bersyukur padamu YA ALLAH.....

bersyukur dikau kurniakan seorg insan bernama lelaki kepadaku di saat aku mmg keseorgan n kesepian....

x dpt aku gambarkan perasaan ku di kala ini..die memberikan sinar harapan n myuluh kehidupanku....
indahnya dunia...terima kasih Allah keran memberikan aku yg lebih baek dr yg dahulu...hny dikau mengerti apa yg terbaeq utk diriku ini..sesungguhnya aku amat bersyukur dgn segala rahmatMu ini....Dugaan mu sungguh mencabar.kesedihan tidak selamanya kekal jk kite bersabar n harunginya nescaya kegembiraan akan muncul n menyinari hidup kita...

ALLAH itu maha adil n saksama...die lebih mngerti apa yg terbaek utk makhluknya...die la pengawal semesta alam...

No comments:

Post a Comment